بخش نهایی مرحله استانی مسابقه مشاعره در استان مرکزی پایان یافت

IMG_7131

مسابقات ملی مشاعره پس از اعلام فراخوان و ثبت نام دانشجویان در بازه‌ی زمانی مشخص شده از سوی واحدهای جهاددانشگاهی در دانشگاه ها فعالیت خود را شروع ودر نهم اذرماه به کار خود پایان داد.

مسابقات مشاعره سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی که با شرکت 5 تیم از دانشگاه های فرهنگیان، صنعتی و اراک پیگیری می شد. مسابقات استانی در چهار بخش (مشاعره سرعتی، روخوانی از گلستان سعدی، درک مطلب از بوستان سعدی و حفظ شعر) برگزارگردید.

در رقابت نهایی که بین خانم ها رضایی، سلطانی، داوری ،نقدی و آقای غیاثی مقدم برگزار گردید پس از اینکه در دور اول مسابقه که مربوط به مشاعره سرعتی می باشد بعد از حذف 3 نفر از دور مرحله اول خان ها رضایی و سلطانی بیش از 45 دقیقه به مشاعره دو نفره پرداختند که در پایان مرحله اول خانم فاطمه رضایی با اختلاف بسیار کم از خانم سلطانی پیش افتاد.

در مراحله بعد با رقابت تنکاتنگی که رخ داد در نهایت خانم فاطمه رضایی رتبه اول را از آن خود کرد. خانم سلطانی رتبه دوم، آقای غیاثی رتبه سوم و خانم ها داوری و نقدی به ترتیب رتبه های چهارم و پنجم را بدست اوردند.

در نهایت خانم ها رضایی و سلطانی به عنوان نفرات برگزیده استانی به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.مرحله کشوری مسابقات در اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد گردید.

لازم به ذکر است داوری این سری از مسابقات را آقایان علی اکبر کمالی نهاد، علی اسکندری،حسین ملکی و خانم زهرا بشیری به عهده داشتند.

IMG_7117

 

IMG_7127IMG_7131IMG_7164

یادداشت های مرتبط